• 1402/09/16 - 08:42
  • 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کسب رتبه هیات علمی پژوهشگر برتر استان قم توسط سرپرست واحدتوسعه تحقیقات بالینی بیمارستان شهید بهشتی

کسب رتبه هیات علمی پژوهشگر برتر استان قم

طی آیینی همزمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور دکتر صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم، برخی از مسئولان استانی و جمعی از دانشجویان و اساتید از پژوهشگران و فناوران نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

، این مراسم که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و با حضور دکتر صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم، دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم و جمعی مسئولان استانی و همچنین دانشجویان و اساتید در سالن شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، ضمن تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان، از پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم نیز تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از آقای دکتر عابدین ثقفی پور و خانم دکتر مریم معصومی به‌عنوان هیئت‌علمی پژوهشگر برتر، خانم دکتر مهدیه عامری شه رضا به‌عنوان هیئت‌علمی فناور برتر، خانم نیره جعفری فر و خانم دکتر اعظم نادعلی به‌عنوان کارمند پژوهشگر برتر و آقای کاظم غفاری دانشجوی پژوهشگر برتر در سال 1402 تجلیل به عمل آمد.

 ضمن عرض تبریک به استاد ارجمند سرکار خانم دکتر مریم معصومی ( سرپرست واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان شهید بهشتی ) ، از درگاه خداوند متعال ، آرزوی توفیقات روزافزون برای ایشان را داریم .

لینک خبر .

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 59537
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید